itirafet!!!

2007-11-05 13:56:00

İşte benim kızım!

İlk yemeğe çıkışımızda cep telefonu çaldı. Elini çantasına attı. Kurcaladı,kurcaladı. Telefon uzun uzun çalmaya devam ediyordu. Bir türlü bulamadı.Sonra o güzel cümle döküldü dudaklarından: 'Evde mi bıraktım acaba?' Onuntam aradığım kız olduğuna karar verdim
.
//////////////////////////////////////////////
Anneler Kutsaldır
Bir alkış da birbirlerine ana avrat küfür eden iki kişinin arasına girip ikisine de birer tokat atan ve "Analar kutsaldır, analara küfür etmeyin, o…..çocukları!!" diyen Karadenizli ağır abi hemşehrime lütfen.
//////////////////////////////////////////////
Nereye?

Sabah sabah durakta dolmuş beklediğimi gören ve pek muhabbetimiz olmamasına rağmen beni arabasına alan yan komşumuza bir teşekkür ediyorum. Yolda yanımızdan hızlıca geçen arabaya "Nereye gidiyosun ulan pezevenk?" diye bağırmasını kınıyorum. Ama üstüne alınıp "şehir merkezine abi" diye cevap veren kendime de büyük bir alkış istiyorum...
//////////////////////////////////////////////////////////////////
Bilinçli tüketim, bilinçli üretimle olur 18.000 YTL kredi kartı borcum olduğunu öğrenen babamın ilk tepkisi; "Keşke korunsaydım".
////////////////////////////////////////////////////////////////////
6. His

6. His filmini izledin mi dedim. Hayır ama çok övdüler dedi. Bende filmin CD'si var, istersen vereyim izle, ben de çok beğendim dedim. Şimdi izlersem bir şey anlamam, ilk 5 tanesini izlemem lazım önce dedi. Sustum. Gülmedim bile. Artık görüşmüyoruz.
////////////////////////////////////////////////////////
Öncelik

Evlenmeyi düşündüğü erkek arkadaşının ''benden önce biriyle oldun mu?''sorusuna, ''buraya gelmeden önce mi?'' cevabını vererek evlilik umutlarını magmalara atan hatunun gerçek sarışın olduğunu söylememe bilmem gerek kaldı mı?
////////////////////////////////////////////////////////
Çaylar demli olsun

Geçenlerde köyde komşunun evinin önünden geçiyordum. Yaşlı amca hanımına şöyle dedi: "Hanım suyu ısıt; olursa olur olmazsa çay demleriz." Hala gülmekteyim.
/////////////////////////////////////////////////

Maalesef Kaybettik

Aniden fenalaşan annelerini apar topar hastanenin acil servisine taşıyan,ancak yarım saat sonra doktorun "maalesef annenizi kaybettik" demesiyle annelerinin öldüğünü öğrenemeyen(!) bunun yerine "ulan nasıl kaybedersiniz koca kadını daha demin buradaydı!" deyip doktoru bir güzel döven komşularım var duyurulur...
/////////////////////////////////////////////////////////////
Ramazan geldi Her zaman canım, aşkım diyen kocacığım Ramazan geleli beri, orucu bozulmasın diye bana ''kanka'' diyor ya...
/////////////////////////////////////////////////
Danger

Önümüzde ilerleyen tankerin üzerindeki 'DANGER' yazısını görüp de "Allah'ın akıllısı, tanker yazacağına danger yazmış" diyen ve arkasından kahkahalarla gülen teyzemi nerelere göndersem acaba?
//////////////////////////////////////////////
Efendi Çocuklar Lütfen bir alkış da benim anneme zira kendisi geçen gün televizyonda zap yaparken, Aydın ve Fatih Ürek'i görünce, "Ben bunları çok severim, mankenlerle falan dedikoduları çıkmıyor, terbiyeli çocuklar" dedi
.

17
0
0
Yorum Yaz
ucuz sigara
TOPlist